fredag 25 februari 2011

En vecka - sju dagar - 10 080 min!

Snart bär det av - idag är det exakt en vecka kvar tills vi får huset - vårat hus!

Längtar så jag kan då. Har fortfarande en hel del packning att göra här hemma, men vi har en månad på oss att flytta ur vår lägenhet så det ska nog inte bli några problem.




Pratade med min svärmor nu på morgonen och vi mindes hur det va när vi flyttade till vår lägenhet. T hade brutit armen och allt var allmänt kaos, dessutom skulle flytten ske över en helg. Men, med hjälp av trogna vänner flyttades det mesta över en dag. Kan dock inte annat än pusta ut över att man slipper en sån situation igen - gott om tiiid!



XXX


/K

6 kommentarer:

  1. Det var ju inte så jag hade föreställt mig huset :O) Men där ser man! Sött..

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem, och att ni får många fina stunder där!! =)

    SvaraRadera
  3. Katja: Det är litet och sött, mycket "cottage" över det, och det ska vi spinna vidare på. Lantlig stil, här kommer vi!

    Isabella: Tack, det tror jag verkligen att vi kommer göra. Vi har längtat så länge, och nu blir drömmen snart verklighet! ^_^

    SvaraRadera
  4. Hejsan gumman :O)

    Skulle vara kul o se huset live :O)

    Han fyller 8/3, så det blir tjuvtest.. rd13, å andra sidan har jag alltid fått mens på rd12, så egentligen tkr jag inte det är så mkt tjuvtest.. hehe..

    SvaraRadera
  5. Förstår vad du menar Katja, men ibland kan man ju bara inte hålla sig! ^_^

    SvaraRadera

Be nice and be true ;)