fredag 25 februari 2011

Röda mattan!

Rulla ut röda mattan - här kommer jag!

Det är premiär för mig som bloggare denna afton, eller morgon, vilket man nu kallar det ;)

Jag är en kvinna strax under 30-strecket som bor någonstans i mitten av detta avlånga land och har gått i väntans tider nästan ett år! Jo, det är sant - vi blev med HUS för nästan ett år sedan, en lång väntan, men nu bär flyttlasset snart av!

Här kan man i framtiden förväntas läsa om vår stundande flytten till huset, renovering och inredning, vintageshopping och loppisfynd, kläder och mode, skönhet och underbar mat... Allt som får plats i min lilla värld!

Varmt välkommen :D


XXX

/K 

8 kommentarer:

  1. Grattis till husköpet! Jag längtar då vi kan köpa ett hus här i USA. Det vore jätteroligt!

    Kram /Heddan

    SvaraRadera
  2. Tack Heather! Vi har väntat sååå lääänge nu, men nu är det snart dags - idag är det exakt en vecka tills vi får vårat lilla hus!

    Hoppas ni får tag i något trevligt hus där borta i staterna också. Hade ni hus när ni bodde i Sverige?

    SvaraRadera
  3. Spännande.. :O)
    Lycka till med flytten också!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack Katja ^_^

    Lycka till med ruvandet ;)

    SvaraRadera
  5. Så spännande! Ska bli jätteroligt att se vad du skriver om. Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack Nilla, får se om jag kan leva upp till din standard, kanske kan behöva en del tips ^_^

    SvaraRadera
  7. Nej vi hade en bostadsrättlägenhet i Borlänge, nära centrum. Den heter Ringen (www.ringen.net eller .se) :) Stormtrivdes där. O där fick man ha hur många husdjur som helst... men här i USA är det så begränsat på hyreslägenheterna så att man får bara i 1 hund, under 15-20 kg! :/ Jag ville köpa en liten cockervalp (eller skulle även få en gratis igenom någon bekant) men tyvärr fick jag inte pga reglerna här. :/

    Kram kram o trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  8. Men, fy vad tråkigt Heather, vilken dum regel! Även om jag kan förstå att de inte vill ha någon "Crazy Cat Lady", så ändå...

    Trevlig helg till er med :)

    SvaraRadera

Be nice and be true ;)