söndag 17 april 2011

Dream come true!

Jag har prioriterat, resonerat, omprioriterat, och slutligen hittat medlen för att förverkliga min senaste investering... Och nu står den där, på min köksbänk, och ur min investering flödar ljuvliga P4-toner om dagarna!


Får jag lov att presentera min "Roberts Radio"!

(bilden kommer från http://www.robertsradio.se/)


Det blev inga"Candy Flowers" signerad Cath Kidston dock, alldeles för dyr(!), men väl en cremefärgad läderklädd liten sak som passar alldeles utmärkt i mitt mysiga lilla cremefärgade kök. Jag är nöjd, så nöjd!

Vi spenderade hela lördagen med att pyssla i huset. Skruva hyllor, städa, plocka upp, rulla ut trasmattorna... Radion, mattorna och lampor i fönster och tak blev pricken över i:et. NU känns det som vi har landat, och med radion surrande i bakgrunden känns det nu ännu mer som hemma!



XXX



/K

1 kommentar:

  1. Ja, förhoppningsvis är hemsidan färdig tills sommaren :) Förresten, fin blogg! Och lycka till med renoveringen!

    SvaraRadera

Be nice and be true ;)