fredag 4 mars 2011

Jag har varit på Vård Centralen nu i eftermiddag - fick diagnos influensa och astmabesvär. Så, nu dryga 700 :- fattigare, kan jag nära nog titulera mig apotekare!




Idag har vi fått huset!  Med hjälp av mitt "lilla" hemapotek klarade jag av att hålla mig vaken när de sista pappren skrevs så NU är det äntligen vårt alldeles egna hus! *yay!!*




Så, nu kämpar min käre karl på ute i huset, B är hos mormor och morfar... och jag då? Vad ska jag hitta på?!



...Jo du! Jag ska huskurera mig med bästa botemedlet - godis och romantik ;)



XXX



/K

1 kommentar:

  1. Hahaha! Men snälla nån, ska du trycka i dig alla de där meducinerna? :D Jaja, då borde du ju bli frisk kan man tycka. Gött att huset är ert helt och hållet nu. Njut av godiset och filmerna. Kram!

    SvaraRadera

Be nice and be true ;)