onsdag 9 mars 2011

"Many but(t)s!"

Det händer grejjer det vill jag lova!


Jag och svägerskan var ute och hälsade på idag och möttes av färdiga bjälklag och trossbottnar. Imorgon kommer rormokaren och lägger rör i bjälklagen - härligt!




Speciella hus kräver speciella lösningar!


Min tvättstuga

Mer ett stort hål i golvet just nu... och två hål i väggen! 


Här ovan syns vår lilla källare under tvättstugan, som efter mycket "om och men" (se titeln, fiffigt va?!) kommer att få vara kvar och ige husrum åt den blå manicken som sköter vattentrycket. Det blir en liten käck kryplucka in till den istället för dörren från altanen som kommer sättas igen för att ge plats åt den nya bergvärmepumpen. Längtar tills allt är färdigt!



XXX



/K

4 kommentarer:

  1. Lyckost där som har en tvättstuga! *avundsjuk*

    SvaraRadera
  2. Oja, här händer grejer ser jag :O) Härligt.. :O)

    SvaraRadera
  3. Nilla:

    *stoltserar*

    Ja, märk hur jag skrev "min", för den är nog faktiskt mer min än T:s ;)

    SvaraRadera
  4. Katja:

    Ja det går verkligen undan - skönt att det är på det viset ^_^

    SvaraRadera

Be nice and be true ;)